Translate

poniedziałek, 21 grudnia 2015

Dwanaście miesięcy

 Muszę zacząć od informacji o tym, że jest to mój setny post w tym roku :)))

Bieżący rok kalendarzowy dobiega końca, a więc przymierzamy się do zmiany kalendarza i przygotowań do rozpoczęcia Nowego Roku.
przygotowałam inspirację, którą jest baza kalendarzownika na rok 2016. 
Wymyśliłam taką nazwę dla prowadzonego przeze mnie niby-pamiętnika, czegoś w rodzaju kroniki, albumu, w którym regularnie zamieszczam zdjęcia i informacje o ważnych wydarzeniach i sprawach w moim życiu. 
O moim kalendarzowniku pisałam już >>>tutaj<<<

A dziś prezentuję bazę na nadchodzący rok ozdobioną tekturkami od Wycinanka.net
z nowej kolekcji "Cztery pory roku"




 


Zachęcam do odwiedzenia blogu  Towarzystwa Dobrej Zabawy  i obejrzenia wszystkich inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najczęściej oglądane