Translate

piątek, 15 sierpnia 2014

80 lat wspomnień

Czas ostatniego tygodnia skutecznie wypełniała mi praca nad albumem na 80 urodziny. Zadanie pracochłonne i czasochłonne, niemniej przyjemne. Podstawę albumu stanowi 20 kart. Ponieważ kolekcja zdjęć była ciągle uzupełniana (żeby stworzyć jednak pewną całość), dodatkowo jest wpiętych kilka mniejszych kart 14x14cm. Kiedy album się rozrastał, najpierw okazało się, ze najgrubsza sprężyna do zbindowania, jaką posiadam, jest za mała, wymieniłam ją na kółka spinające (5 cm średnicy). Zanim jednak cały album okleiłam, to i kółka stały się za małe. Dzięki pomocy Marty PaNaKo, która podesłała mi świetny kurs na zrobienie grzbietu "grubaska" >>tutaj<< {facebookowa grupa poradnikowa: Pliki} po kilku próbach udało mi się zebrać mojego "grubaska" w całkiem estetyczną całość :)

Bardzo lubię tworzyć albumy, jednak tydzień na zrobienie TAKIEGO dzieła to zdecydowanie zbyt krótko, żeby naprawdę dopracować każdy szczegół. Po drugie przeżywałam stres, ponieważ zamówiłam w Scrapek.pl tekturkowy napis na okładkę i nie wiedziałam, czy przesyłka dotrze na czas (nie mogło być nic na temat 80 urodzin, jako że Jubilatka nie liczy lat), ale udało się! :) No i nie zrobiłam zdjęć całego albumu, ale mam nadzieję, że da się to wkrótce nadrobić :) Prezentuję tylko to, co udało mi się "cyknąć" w biegu :)


Ależ się rozpisałam! To zupełnie do mnie niepodobne ;)


 

Karteczka na życzenia z miejscem na zdjęcie urodzinowe

 I okładka

7 komentarzy:

  1. Po prostu rewelacja, a jak pięknie i starannie wykończony! no i te piękne kwiaty!!! super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie dziwie Twojemu słowotokowi! Przecież to mistrzowskie dzieło! Gratuluję! Dużo pracy ale jaki efekt! niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeszłaś samą siebie 👏👍

    OdpowiedzUsuń
  4. No - niezły tłuscioszek -ale okazja też nie byle jaka. Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cud, miód, orzeszki :) Po prostu rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. okazała i piękna praca....

    OdpowiedzUsuń

Najczęściej oglądane